آیت الله حسینی همدانی گفت: کتاب نظام مسائل استان البرز را طی نامه‌ای برای آقای رئیس‌جمهور ارسال خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،یازدهمین جلسه نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان و همچنین آیین رونمایی از کتاب نظام مسائل البرز با حضور آیت‌الله حسینی همدانی، نمایند ولی فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج و جمعی از مسئولان کشوری این نهضت و مسئولان استانی برگزار شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش‌های نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان البرز، بیان داشت: قطعاً این تلاش‌ها بی‌ثمر نخواهد ماند و استفاده خواهد شد.

او بابیان این که طی توافق انجام شده با مجموعه ریاست جمهوری مسائل احصا شده و اشخاص قابلیت دار شناسایی‌شده به دولت معرفی خواهند شد، افزود: هر چه این کار قویم‌تر و احصاء مطالب با دقت بیشتری انجام شده باشد برای مجموعه‌ای که از آن به‌کارگیری خواهد کرد اطمینان‌بخش‌تر خواهد بود.

امام‌جمعه کرج در ادامه ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت، گفت: امیدواریم این دولت جوانِ حزب‌اللهی هم مثل دولت دوم، دولت شهیدان رجایی و باهنر کار خود را دنبال کند.

او در ادامه بابیان این که «جوان سنی»، «جوان ظاهری» و «جوان روحیه‌ای» از اقسام مختلف جوانی است، افزود: آنچه با توجه به آیات و روایات استنباط می‌شود مهم‌ترین مسئله نیز «جوان روحیه‌ای» است که با این تعریف شهید حاج قاسم سلیمانی هم جوان است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز در پایان با اشاره به کتاب نظام مسائل البرز این کار را ارزشمند و قابل‌توجه برشمرد و ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران، گفت: ان‌شاءالله کتاب نظام مسائل استان البرز را طی نامه‌ای برای آقای رئیس‌جمهور ارسال خواهم کرد.

نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی البرز با رهنمود‌های نماینده ولی فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج حضرت آیت‌الله حسینی همدانی در سال ۱۳۹۹ ضمن اعلام موجودیت طی تعداد ۱۲۴ جلسه خصوصی و عمومی با حضور مجموع ۲۹۷ نفر از نخبگان، صاحبان نظر و مدیران جوان و باتجربه ساکن استان البرز تشکیل شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.