آیت الله حسینی همدانی گفت: اتفاقات افغانستان حاکی از آن است که آمریکا و متحدانش برای هیچ کشوری دلسوز نیستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نمایند ولی فقیه در البرز در خطبه این هفته خود با اشاره به وقایع افغانستان، گفت: این اتفاقات درس بزرگی است برای برخی از ایرانی ها که دل در گروی غرب و آمریکا دارند که ببینند و بدانند که آمریکا و متحدانش هیچگاه برای هیچ کشوری دلسوزی نکرده اند و نمی کنند.

او با بیان این که مساجد، پایگاه اصلی فرهنگ سازی و زیر بنای تمدن سازی اسلامی هستند، افزود: مهمترین کارکرد مساجد اقامه نماز است و جوانانی که از سال های گذشته تا کنون به عنوان جهادگران سازندگی و مدافعان میهن اسلامی شناخته می شوند همگی تربیت یافته مساجد هستند.

امام جمعه کرج گفت: تمامی کسانی که در مساجد فعالیت می کنند باید بصیرت بخش و آگاهی بخش باشند و در فعالیت های مهم محل و منطقه نقش اساسی را ایفا کنند.

او با اشاره به دشمنی دشمنان با مساجد، افزود: علت این دشمنی ها کارکرد مثبت مساجد است و به همین دلیل تا کنون تلاش های زیادی انجام شده تا مساجد از فعالیت های اصلی باز بماند و کارکردهای مختلف آن به حداقل برسد.

آیت الله حسینی همدانی درباره انتصاب مدیران در کرج، گفت: برای انتخاب افراد قانون به درستی لحاظ و سابقه و عملکرد افراد در نظر گرفته شود و اگر چنانچه دستگاه های امنیتی و نظارتی کسی را تایید نکردند به هیچ عنوان پست و سمت نداشته باشند تا مشکلی برای اداره شهر ایجاد نشود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.