موسی نژاد از پرداخت بیش از ۱۶ و نیم میلیارد ریال صدقه در استان ایلام طی ۵ ماهه نخست امسال خبر داد.

 قنبر موسی نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: مردم نیکوکار استان ایلام در ۵ ماهه نخست امسال ، بیش از ۱۶ و نیم میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

او با اشاره به اینکه میزان صدقه هدف گذاری شده و قابل پیش بینی برای امسال حدود ۴۰ میلیارد ریال است ، بیان کرد: میزان صدقه جمع آوری شده تاکنون حدود ۴۲ درصد میزان هدف گذاری شده و برنامه تا پایان امسال است.

او با عنوان اینکه صدقات مردم نیکوکار این استان از طریق بیش از ۵۸ هزار صندوق جمع آوری می‌شود ، اظهار کرد: حدود ۶ و نیم میلیارد ریال صدقه نیز در این مدت از طریق غیرحضوری و به روش الکترونیک جمع آوری شده است.

او به پرداخت صدقه به روش‌های الکترونیکی و غیر حضوری اشاره کرد و ادامه داد: به منظور دسترسی آسان هم استانی‌های گرامی به پرداخت صدقه ، روش‌های گوناگونی در این زمینه طراحی شده است.

موسی نژاد به افزایش پرداخت صدقه به روش‌های غیر حضوری اشاره کرد و افزود: علاوه بر درگاه‌ها و ابزار‌های گوناگونی که در این زمینه طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته است ، کارکنان حوزه مشارکت‌های این نهاد به منظور دسترسی راحت مردم به پرداخت غیرحضوری صدقات به درب منازل مردم و مشترکین صدقات مراجعه و از طریق دستگاه‌های پوز اقدام به جمع آوری صدقات مردم خواهند کرد.

او در ادامه به مصارف صدقات اشاره کرد و ادامه داد: صدقاتی که ماهیانه جمع آوری می‌شود در زمینه کمک به تأمین مسکن نیازمندان، خدمات درمانی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، کمک به تأمین جهیزیه زوج‌ها و کمک‌های ابن سبیل به نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.