مومنی از اجرای ۱۰۶ طرح اشتغال برای مددجویان شهرستان بدره در چهار ماهه نخست امسال خبرداد.

 مومنی ،رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از اجرای ۱۰۶ طرح اشتغال برای مددجویان و نیازمندان شهرستان بدره خبر داد و گفت : جهت اجرای این تعداد طرح در مجموع یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

او ادامه داد: از این طرح‌های اجراء شده تعداد ۳۰ طرح از محل منابع بانکی و صندوق قرض الحسنه امداد، تعداد ۴۳ طرح از طریق راهبر شغلی و با اعطای تسهیلات و تعداد ۳۲ طرح نیز از طریق کاریابی در موسسات برای مددجویان اجرا گردیده است.

مومنی اضافه کرد : طرح‌های اجرا شده در زمینه دامداری، گاوداری، پرورش گاو شیری، قالیبافی، صنایع دستی و دیگر مشاغل کوچک و خانگی بوده است.

او با بیان  اینکه در سال جاری از طریق راهبر‌های شغلی اقدام به آموزش اشتغال برای مددجویان تحت حمایت نموده ایم گفت: بعد از برگزاری این دوره‌های آموزشی با پرداخت تسهیلات زمینه ایجاد شغل را برای استقلال معیشتی خانواده‌ها فراهم نموده ایم.

مومنی با اشاره به اینکه امسال در حوزه اشتغال برنامه‌های پیش بینی شده است عنوان کرد: اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان این شهرستان در چهار ماهه امسال نسبت به مشابه سال قبل ۴۳ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.