مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: امسال دامداران و مرغداران برای تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز با مشکلات فراوانی مواجه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۲۶ هزار تن انواع نهاده‌های دامی و همچنین هزار و ۱۰۰ تن نهاده طیور به صورت خوراک آماده توسط تشکل‌های زیر پوشش این تعاونی در استان در سال جاری خبر داد.

او با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و بروز خشکسالی، گفت: امسال دامداران و مرغداران برای تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز با مشکلات فراوانی مواجه شدند، به همین خاطر این شرکت توزیع نهاد‌های دامی را با قیمت مصوب در سطح استان در دستور کار خود قرار داده است.

صفایی اعضای شبکه تعاونی‌های روستایی استان را متشکل از کشاورزان، دامداران و اتحادیه‌های تعاونی آنها، اتحادیه مرغ تخمگذار و شرکت گاوداران صنعتی کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید محصولات دامی و طیور و همچنین تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، تاکنون موفق به تامین و توزیع بیش از ۲۷ هزار تُن نهاده با قیمت مصوب به صورت خوراک آماده شامل کنسانتره ذرت و جو و دیگر محصولات شده‌ایم.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: خرید و توزیع نهاده دامی و طیور با کمترین قیمت ممکن در دستور کار شبکه تعاون‌های روستایی و تمامی تشکل‌های مرتبط قرار دارد.

گفتنی است :استان کرمانشاه بیش از ۹۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در استان کرمانشاه وجود دارد که سالانه چهار میلیون و ۵۷۵ هزار و ۸۱۴ تن انواع محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلات و آبزیان در استان تولید می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.