فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۲۰۴ کیلو گرم مواد افیونی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ توسط پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ ماموران مبارزه با مواد مخدر ناجا با همکاری پلیس شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد جابجایی مواد افیونی با یک دستگاه خودرو پژو مطلع و موضوع به صورت وِیژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره با تحت نظر قرار دادن خودرو توسط ماموران افزود:راننده خودرو در حین تردد در داخل شهر متوجه تحت تعقیب قرار گرفتن توسط ماموران شده و اقدام به متواری شدن می‌نماید.

سرهنگ کیخا تصریح کرد: ماموران سریعا وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی و طی تعقیب و گریز در داخل شهر خودرو مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰۴ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد افیونی که در صندوق عقب و زیر صندلی‌ها جاساز شده بود کشف گردید.

سرهنگ کیخا با اشاره به دستگیری و انتقال خودرو مذکور به یگان انتظامی گفت: متاسفانه برخی افراد سود جو و فرصت طلب اقدام به فیلم گرفتن و وارونه جلوه دادن موضوع دستگیری و کشف در فضای مجازی کرده و زحمات پلیس را زیر سوال میبرند که البته پلیس همیشه در صف مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر بوده و این گونه حرکات خللی در ماموریت پلیس در مبارزه با این پدیده شوم ایجاد نمی‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان اضافه کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس است و در این رابطه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در نقل و انتقال مواد به فرد یا افرادی موضوع را سریعا از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار