مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از احداث ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی با اعتبار بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان در استان خبر داد.

 عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت :  پروژه‌های عمرانی  از ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که برای احداث آن‌ها بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تکمیل اسکلت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل، احداث فرمانداری شهرستان‌های نیمروز، هامون، تفتان و گلشن و همچنین مصلی شهر زاهدان از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام این اداره محسوب می‌شود.

وی احداث فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های مهرستان، سیب و سوران و هامون و مجتمع فرهنگی هنری شهرستان‌های هیرمند و زاهدان و همچنین احداث ۲ باب کتابخانه در شهرستان خاش  را از دیگر پروژه‌های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برشمرد.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: زیربنای ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در دست احداث این اداره کل ۹۳ هزار و ۵۲۱ متر مربع است.

اکبری پروژه‌های نیمه تمام را چالش جدی در حوزه عمرانی عنوان کرد و افزود: بسیاری از پروژه‌های مذکور سال‌ها از عملیات احداث آن‌ها گذشته بود که با همت جهادی همکاران ما در مجموعه مهندسی و ساخت در دو سال اخیر در حال سیر مراحل نهایی و تکمیل شدن هستند.
وی خاطر نشان کرد: با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل کرد و برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز تحویل حوزه مربوطه داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.