عملیات اجرایی ساخت کانال بتنی مسلح بطول ۶۸۰ متر و بهسازی معابر یکی از نقاط حاشیه‌نشین شهر زابل با حضور نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار زابل، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان و جمعی از مسوولان محلی همزمان با هفته دولت آغاز شد.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ظهارداشت:  پروژه های عمرانی  در خیابان هیرمند ۸۸ شهر زابل و با هدف ایمن‌سازی، هدایت آب‌های سطحی و زیباسازی این محله حاشیه‌نشین اجرایی شده است.

عطاءاله اکبری ادامه داد: در قالب این پروژه اقداماتی نظیر اجرای کانال بتنی بطول ۶۸۰ متر و به عرض ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر، همچنین اجرای کانیو و جدول جهت هدایت آب‌های سطحی بطول یک هزار و ۴۰۰ متر و اجرای آسفالت و لایه‌های اساس و زیر اساس در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه باز آفرینی شهری با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال و در مدت ۲ سال اجرایی می‌شود گفت: این پروژه مهم در راستای بازآفرینی محلات حاشیه شهر زابل و به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی در زمان بارندگی عملیاتی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل حاشیه‌نشینی شهرستان زابل توسط این اداره کل هزینه شد.

وی تصریح کرد: همچنین این اداره کل در راستای اجرایی شدن سیاست‌های محرومیت‌زدایی از چهره محلات حاشیه چهار شهر زاهدان، زابل، خاش و سراوان ۵۰ پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان را به عنوان محرک رشد و توسعه این محلات در چند سال اخیر مورد توجه قرار داده است.

مسوولان شرکت کننده در این مراسم از جمله دکتر دهمرده و دکتر سرگزی نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل راه و شهرسازی از نزدیک از روند ساخت بزرگراه های زاهدان_ زابل، زاهدان_بیرجند و پل در حال ساخت نهراب بازدید کردند و قول‌های مساعد برای تامین اعتبارات این طرح‌ها داده شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار