رئیس‌جمهور گفت: مسئله اشتغال یکی از برنامه‌های جدی دولت است که امیدوارم در زمان کوتاهی بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، جمعه شب قبل از ترک اهواز در محله منبع آب شهر اهواز حضور یافت و در گفتوگوی بی واسطه با مردم این محله محروم در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

رئیسی طی سخنانی در جمع مردم محله «منبع آب» با بیان اینکه سفر به خوزستان در روز‌های نخست کار دولت توفیقی برای بنده و همکارانم در دولت است، گفت: خوزستان هم به لحاظ نیروی انسانی و ثروت مادی و هم به لحاظ ثروت معنوی با پشتوانه عظیم ۲۳ هزار شهید و بیش از ۳۰ هزار ایثارگری که برای حفظ انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، استانی ثروتمند و ارزشمند است.

وی افزود: از ابتدای استقرار نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب کار‌های زیادی در این منطقه انجام شده، اما وقتی وضعیت مردم را نگاه می‌کنیم به نظر می‌رسد کار‌های بسیاری نیز باید بعد از این انجام بگیرد.

رئیس‌جمهور با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و گروه‌های جهادی که با اخلاص در منطقه برای مردم و خانواده‌ها کار جهادی می‌کنند، گفت: تلاش برای حل مشکلات مردم و پیگیری امور آن‌ها اقدامی ارزشمند و قابل قدردانی است و این تلاش‌های عزیزان جهادی، دل رهبری معظم انقلاب را شادمان می‌کند، چون ایشان نمی‌خواهد حتی یک خانواده در مشکل به سر ببرد، یا یک بیمار پول درمان و داروی خود را نداشته باشد.

رئیسی با بیان اینکه وظیفه همه ما هم این است که خدمتگزار مردم باشیم، مشارکت نیرو‌های جهادی در ساختن بخش‌های مختلف کشور را بسیار مؤثر خواند و تصریح کرد: گزارشی که آقای حاجتی ارائه کردند، حاکی از این بود که بسیاری از مشکلات در این منطقه حل شده و یک فضای توأم با آرامشی برای زندگی مردم فراهم شده است البته هنوز کار‌های زیادی باید انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: به آقای استاندار تأکید کردم تا در اولین فرصت جلسه‌ای مقدماتی را با حضور همه سازمان‌های دولتی و نهاد‌ها تشکیل دهند تا برنامه‌ها و طرح‌هایی که برای برون‌رفت منطقه از مشکلات موجود، وجود دارد را مورد بررسی قرار دهند و برای تصویب نهایی ارائه نمایند. ان‌شاءالله با حساسیتی که نماینده محترم مقام معظم رهبری نسبت به مسائل و مشکلات مردم دارند و خودشان مثل یک نیروی بسیجی جهادی در همه صحنه‌ها حضور دارد، بتوانیم در مدت زمان مشخصی گام‌هایی ماندگار برای رفع محرومیت از مناطق محروم خوزستان برداریم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مسئله مهم و اصلی در خوزستان مثل خیلی از مناطق دیگر، به‌طور خاص مسئله بیکاری است، گفت: مسئله اشتغال یکی از برنامه‌های جدی دولت است که امیدوارم در زمان کوتاهی بتوانیم با امکانات و ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد، مشکلات را حل کنیم تا وضعیت بسیاری از خانواده‌ها بهتر از قبل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
اشتغال به همراه افزایش امنیت شغلی مخصوصا نیروهای راهبری نیروی انسانی
Netherlands
ناشناس
۰۴:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
فقط برای کسایی که پارتی دارن شغل درست میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
بی برنامگی از ویژگیهای دولت شماست استعفا بدید لطفا از وقتی که ریس جمهور شدید یک کار مثبت هم نکردید همش حرف عمل به وعده ها صفر اگر واقعا نمتونید جلوی افزایش قیمتها بخصوص قیمت دلار رو بگیرید استعفا بدید چون همه چیز با دلار گرون میشه نامه تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
نه باباااا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۳۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
مگه میخواد چکار کنه که
چرا اینقدر سر مردم منت میگزارید
بقول خودتان حق مردم ایران این اوضاع نیست بعد چهل سال دروغ بافی ، ۶۰ درصد ملت زیر خط فقرند
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد کرمی
۰۰:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
همش شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
خدا به دولت سیزدهم کمک کند تا مشکلات را حل کنند به این راحتی نیست چون کلنگ نابودی و ورشکستگی که حسن روحانی و جهانگیری به این کشور و مردم زدند تا 100 سال حل نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
شما حرف نزنی نمیگن لالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
جناب،شما هم همینطور!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
دیگه حرف کافیه..الان نوبت عمل کردن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
سلام
من علاقه مند به فعالیت و همکاری با باشگاه خبرنگاران هستم و درخواست استخدام دارم. در زمینه تولید محتوا میتونم همکاری کنم. لطفا اگر نیرو نیاز دارید فرم استخدام رو به ایمیلم ارسال کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
تلاش برای آزمونهای استخدامی تک ظرفیتی خیلی سخته...
وقتی میبینم این همه آدم اومدن که فقط یه نفر استخدام شه دلم میسوزه به حال خودمون
Iran (Islamic Republic of)
خبازیان
۲۳:۵۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
کی میخواد مسئولین درک کنند که با وجود کالای فراوان وقاچاق خارجی در داخل کشور تولید به صرفه نیست ،وقتی تولید داخل ضعیف وتعطیل باشد ایجاد کار معنی ندارد.وبیکاری حاصل ورود کالای فراوان وقاچاق بداخل کشور است اگر اشتغال زایی میخواهند بکنند اول جلوی کالاهای خارجی را چه قاچاق وچه غیر..را بگیرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
شما فعلا قیمت دلارو... کنترول کنید اشتغال جوانان پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اقای رئیسی دوباره برق ها داره زیاد قطع میشه
خیلی قطع میشه در روز ۵ تا ۷ ساعت برق قطع میشه
-
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
تبديل وضعيت نيروهاي شركتي كمترين حق نيروهاي بيمارستاني از خدمات ،پرستار ،كمك پرستار ونگهبان بيمارستان واقعا نزديك دوساله تو خط مقدم كرونا داريم فعاليت مي كنيم تو همه چي از حق ما نسبت به همه واقعا اجهاف شده چرا صداي مارو كسي نمي شنوه همه گوشا و چشماشونو بستن بردييم ديگه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
گرونیییییی
آخرین اخبار