عرب اول گفت: تا ششم شهریور امسال ۱۱هزارو ۷۷۵میلیارد تومان اعتبار از محل‌های مختلف در اختیار سیستان و بلوچستان قرار گرفته و از این میزان ۵۱۶میلیارد تومان تخصیص نقد و هزارو ۹۹۰میلیارد تومان اسناد خزانه است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهرداد عرب‌اول در نشست شورای اداری سیستان وبلوچستان با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات که تا این لحظه به استان ابلاغ شده اظهارداشت: از لحاظ اعتباری و بودجه‌ای امسال این استان جایگاه مناسبی در بین ۳۱استان کشور دارد.

وی با اشاره به اعتباراتی که در ۶ ماه نخست امسال به سیستان وبلوچستان ابلاغ شده افزود: از مجموع اعتبارات جدول ۱-۱ تا این لحظه چهار هزارو ۷۸۶میلیارد تومان ابلاغ شده که از این میزان ۴۴۸ میلیارد تومان تخصیص نقدی و حدود یکهزارو ۷۲میلیارد تومان تخصیص اسناد و در قالب بند(و) و (ب) بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از محل ردیف‌های استانی مانند ردیف استانی ویژه، توسعه سواحل مکران، زیر ساخت روستایی یک هزارو ۲۲میلیارد تومان به استان ابلاغ شد که از این میزان ۶۳۸میلیارد تومان معادل ۶۷ درصد تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: مجموع اعتبارات ابلاغ شده به شورای برنامه‌ریزی و توسعه پنج هزارو ۷۹میلیارد تومان است که یک هزارو ۷۱۱میلیارد آن به صورت اسناد بوده و ۳۸درصد این اعتبار دریافت شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار