راه اندازی شش مرکز واکسیناسیون شیفت عصر در کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از راه اندازی شش مرکز واکسیناسیون شیفت عصر در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منصوری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت : با توجه به نیاز در تسریع روند واکسیناسیون، هم اکنون مرکز واکسیناسون حضرت خدیجه کبری (س) در الهیه، مرکز خلیج فارس واقع در خیابان سیلو روبروی یگان ویژه، مرکز خودرویی و مرکز دانشگاه آزاد با کمک نیرو‌های بسیج جامعه پزشکی راه اندازی شده که در شیفت عصر کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

او گفت : شیفت عصر مرکز تجمیعی دانشکده بهداشت از امروز فعال شده و شیفت عصر مرکز باغ نی ظرف امروز و فردا توسط نیرو‌های بسیج جامعه پزشکی راه اندازی می‌شود.

منصوری افزود: فعالیت این شش مرکز در شهر کرمانشاه را برای کمک به اجرای واکسیناسیون به عنوان تنها راه پیشگیری از این بیماری و کاهش فوتی‌ها انجام دادیم.

او با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، افزود: تا کنون پنج گام را در طرح شهید سلیمانی برداشته ایم، اکنون در گام پنجم هدف اصلی بحث کمک به واکسیناسیون است که همکاران ما در سطح استان تقریباً در تمامی مراکز تجمیعی به صورت مشارکتی با مجموعه دانشگاه فعالیت دارند.

او ادامه داد: هم کنون این شش مرکز توسط همکاران ما در بسیج جامعه پزشکی از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۰ فعالیت می‌کند.

منصوری گفت: در طرح شهید سلیمانی از همان ابتدای کار همکاران ما از طریق بسیج اقشار و پیشکسوتان در بحث غربالگری و بیماریابی و اطلاعات و آمار اولیه کمک خوبی به مجموعه دانشگاه کردند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.