رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیشابور گفت: به منظور رفع موانع ساخت مسکن بیش از ۳ هزار هکتار از اراضی ملی به نیشابور تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سهرابی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیشابور گفت: به منظور رفع موانع تولید مسکن، بیش از ۳ هزار هکتار از اراضی ملی به ساخت و ساز شهری تخصیص داده شد.

او با بیان اینکه به منظور اجرای طرح‌های توسعه‌ای ساخت و ساز شهری و رفع موانع تولید و عرضه مسکن، عرصه‌هایی به مساحت ۳ هزار هکتار تحویل اداره راه و شهرسازی نیشابور شده است، افزود: این اراضی در حریم و محدوده شهرهای نیشابور، عشق آباد، بارو چکنه در قالب ۳۲ پلاک ثبتی واقع گردیده که پس از طی مراحل قانونی تحویل و تحول شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیشابور ادامه داد: مجموع اراضی واگذار شده به اداره راه و شهرسازی شهرستان جهت گسترش شهر و شهرک سازی در قالب طرح‌های توسعه‌ای عمران شهری بالغ بر ۷ هزار هکتار و جمعا در ۴۴ پلاک ثبتی شهرستان بوده است.

سهرابی بر ضرورت حفظ و حراست از اراضی ملی تاکید و بیان کرد: از عموم ساکنین محل، همیاران طبیعت و دهیاران می‌خواهم هر گونه سوء استفاده‌  از اراضی ملی را به تلفن ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام //ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.