شبکه صهیونیستی کان فاش کرد نفتالی بنت از بایدن خواسته است که رئیس جمهور مصر را برای انجام خواست تل آویو، تحت فشار قرار دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه صهیونیستی کان افشا کرد «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا خواسته «عبدالفتاح السیسی» همتای مصری خود را تحت فشار قرار دهد تا این کشور مجبور شود راه ارتباطی غزه و صحرای سینا در مصر را که محل گذر مردم غزه به این کشور است را تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دهد!

از سوی دیگر این شبکه اعلام کرد بایدن در دیدار با بنت متعهد شده است از پروژه عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی منطقه حمایت کند.

پیش از این منابع آگاه اعلام کردند نفتالی بنت در دیدار با بایدن، طرح «مرگ با هزاران بریدگی»؛ عنوانی که مقامات صهیونیستی به آن نسبت دادند را مطرح کرد و نهایت تلاش خود را بکار گرفت تا بتواند احساس فوریت پیشرفت ایران در برنامه هسته‌ای خود و بازبینی سیاست رژیم صهیونیستی درباره ایران را بطور کامل و جامع مطرح کند.

براساس این گزارش، راهبرد پیشنهادی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بایدن را می‌توان همان مقابله از طریق ترکیب اقدامات کوچک بسیار آن هم در جبهه‌های متعدد نظامی و دیپلماتیک دانست که بنت قصد دارد آن را جایگزین یک حمله شدید به ایران کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار