پلیس کرمان در عملیاتی مشترک با پلیس سمنان، موفق به کشف ۴۴۷ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در ریگان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از محور‌های استان کرمان و ارسال آن به مرکز کشور مطلع شدند و سریعاً این موضوع را به پلیس مواد مخدر استان کرمان اطلاع دادند.

او افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به همراه پلیس شهرستان‌های "ریگان"، "بم" و یگان تکاوری با کسب دستور قضایی، بلافاصله به محور‌های مورد نظر عزیمت و در نهایت در محور"ایرانشهر-ریگان" به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راننده با سرعت زیاد و بدون توجه به ایست پلیس با انجام حرکات خطرساز و استفاده از سیستم دودزا قصد فرار داشت، تصریح کرد: ماموران پس از تعقیب و گریز و شلیک دقیق به لاستیک خودرو، موفق به توقیف آن، دستگیری یک متهم و کشف ۴۴۷ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک شدند.

سردار ناظری با اشاره به کشف ۲ دستگاه بی سیم از خودروی متهم که از آن‌ها برای ارتباط با سایر قاچاقچیان استفاده می‌کرد، بیان کرد: پلیس با تمام توان به منظور تامین نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان برای امنیت پایدار، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
پخش کنید تو کرمان