فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با قاچاقچیان مسلح و کشف ۴۷۳ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردارعبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با همکاری ماموران یگان ۱۱۵ بخش زهکلوت با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از مناطق شرقی کشور به مرکز استان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در این رابطه ماموران با استقرار شبانه در یک نقطه از محور قلعه گنج-کهنوج  به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک و به آن دستور ایست دادند، اما با فرار این خودرو و تیراندازی سرنشینان آن به سمت نیرو‌ها روبرو شدند که خوشبختانه آسیبی به همرزمان وارد نشد و بلافاصله این خودرو با موضع گیری مناسب ماموران و در ادامه با عبور از نقطه گل میخ گذاری شده متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سرنشینان این خودرو پس از توقف نیز تیراندازی به سمت نیرو‌های جان بر کف یگان تکاوری را ادامه دادند، اما خیلی زود در مقابل آتش پر حجم ماموران، با برجای گذاشتن خودروی خود در یک نقطه به تاریکی شب متوسل و از دید ماموران خارج شدند.

سردار ناظری گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۷۳ کیلو و ۹۲ گرم تریاک و یک قبضه سلاح کلانش و مقادیری مهمات را کشف کردند که تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار