عبدالنبی پورخلف گفت: با امتیازبندی داوطلبان برای تصدی شهرداری خرمشهر توسط اعضای شورای شهر ، بررسی ها برای انتخاب فرد برتر ادامه دارد.

عبدالنبی پورخلف رئیس شورای شهر خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: امتیازبندی ها در خصوص گزینه های شهری، استانی و پایتخت برای انتخاب شهردار، با برگزاری نشست های تخصصی در صحن شورا صورت گرفت، اما تاکنون تصمیم نهایی از سوی اعضای شورای شهر گرفته نشده است و بررسی ها برای انتخاب فرد برتر همچنان ادامه دارد.

او افزود: اولین گام برای انتخاب شهردار ، انتخاب شخصی متناسب با وضعیت فعلی این شهرستان می باشد و در این رابطه بررسی هایی توسط شورای اسلامی شهر خرمشهر صورت گرفته است که داشتن رزومه ی کاری و جوانگرایی و داشتن تعاملات فراشهری از جمله ویژگی هایی است که فرد منتخب باید دارا باشد.

او با بیان کنار رفتن یکی از گزینه های پایتختی برای سمت مدیریت شهرداری خرمشهر به دلیل حضور نداشتن خانواده در شهرستان خرمشهر، گفت: به شهروندان وعده می دهیم که همچنان به دنبال گزینه های خوب هستیم و اجازه ی اعمال نفوذهای سیاسی را در این انتخاب نمی دهیم.

پورخلف تاکید کرد: کسانی که ریشه‌های فساد در شهرداری و شورای شهر خرمشهر هستند را شناسایی و جایگزین می‌کنیم .

حل بخشی از مشکلات شهری پس از یک ماه فعالیت شورای شهر خرمشهر

رئیس شورای شهر خرمشهر درخصوص بررسی مشکلات شهری توسط اعضای شورای شهر خرمشهر افزود: از جمله اقداماتی که شورای شهر پس از گذشت یک ماه ازشروع فعالیت انجام داده است میتوان به ایجاد نظم در سازمان ها و ادارات شهرداری،ایجاد کمیته فوریت و بحران در بخش خدمات شهری، فعالسازی بخش موتوری شهرداری به منظور تعمیر ماشین آلات این اداره اشاره کرد.

او همچنین از فعالسازی بخش عمرانی شهرداری و شروع فعالیت با سه گروه در سطح شهر به منظور لکه گیری آسفالت در هفته ی پیش رو خبر داد.

پورخلف افرادی را که به صورت روزمزد از شهرداری خرمشهر حقوق می گیرند و در مکان دیگر مشغول به کار هستند را سودجو خواند و ادامه داد: با آغاز فعالیت شورای شهر خرمشهر از اینگونه موارد جلوگیری شده است.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.