در جلسه شورای شهر خرمشهر مجید حیدری به عنوان سخنگوی شورا شناخته شد و اعضای کمیسیون ها و نمایندگان شورا در سازمان ها انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرمشهر با حضور هفت عضو این شورا برگزار شد. در این جلسه مجید حیدری به عنوان سخنگو انتخاب شد و اعضا شورای اسلامی شهر خرمشهر در کمیسیون این شورا نیز مشخص شدند.
در کمیسیون های داخلی به ترتیب اعضای کمیسیون حقوقی ، فرهنگی و اجتماعی عادل چلداوی، حسن پورحمزاوی و ایوب رنجبر انتخاب شدند و مجید حیدری ،محمد جواد بچاری و منصور کعبی نیز به عضویت کمیسیون برنامه و بودجه و عمران شهری درآمدند.
و نمایندگان شورا به ترتیب در سازمان های فضای سبز منصور کعبی، در عمران شهری مجید حیدری، در سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی عادل چلداوی و در حمل و نقل و شهرداری ایوب رنجبر خواهند بود.
در دیگر بخش ها به ترتیب عبدالله پورخلف به عنوان عضو در کمیسیون های هیئت سرمایه گذاری، بخش وظیفه عمومی، کمیسیون ماده ۷۷ ، شورای نامگذاری معابر ، واحد آرامستان شهرداری، هیئت حل اختلاف مالیاتی انتخاب شد.
منصور کعبی به عضویت کمیسیون های کارگروه سامان دهی کیوسک ها و بازارها، بخش وظیفه عمومی، کشتارگاه صنعتی شورای سلامت و بهداشت شهرستان در آمد.
ایوب رنجبر عضو کمیسیون ماده ۱۰۰، سازمان حمل و نقل و کارگروه بودجه شهرداری شد.
مجید حیدری به عنوان عضو کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰، سازمان عمران شهری، کارگروه هم اندیشی فنی و شهرسازی و نماینده شورا در شورای شهرستان انتخاب شد.
عادل چلداوی نیز عضویت سازمان آتش نشانی و کمیته تشخیص ضرورت پروژه را بر عهده خواهد داشت و نماینده شورا در شورای شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.