رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری، از بازگشت دادن یک هزار و ۲۵۰ خودرو غیربومی از این استان به مبدا در ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشت دادن یک هزار و ۲۵۰ خودرو غیربومی به مبدا در ۱۰ روز گذشته گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت ۱۰ شهرستان استان کماکان ورود خودرو‌های غیربومی به استان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

او افزود: از تاریخ ۲۴ مردادماه تا به امروز با ۲ هزار و ۳۵۰ خودروی غیربومی که قصد ورود به استان داشتند برخورد قانونی صورت گرفت و یک هزار و ۲۵۰ خودرو به مبدا بازگشت داده شدند.


بیشتر بخوانید


نوربخش اضافه کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و قرمز بودن وضعیت شهر‌های استان کماکان محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی برقرار است و ماموران پلیس راه در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر هستند.

او با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد: ماموران پلیس راه برای حفظ سلامتی مردم در این ایام کرونا با جدیت به کنترل مبادی ورودی و خروجی مبادرت دارند و از همه شهروندان خواهشمندیم همکاری لازم را داشته و از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار