مدیرکل کمیته امداد استان تهران درباره کمک خیران برای کمک به نیازمندان توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: براساس آخرین آمار از ابتدای ماه محرم تا کنون ۶۱ هزار و ۹۳۶ بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان ارائه شده و برای تامین بسته‌های معیشتی تاکنون بیش از ۷ میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

پرپنچی با بیان اینکه تاکنون ۱۷۰ آشپزخانه به منظور طبخ غذای گرم در سراسر استان تهران راه‌اندازی شده است، گفت: از ابتدای ماه محرم تا کنون یک میلیون و ۹۴۳ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، بیان کرد: از ابتدای ماه محرم بیش از ۶۲ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان برای تهیه غذای گرم با مشارکت خیران و به ویژه مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان تهران هزینه شده است.

وی با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی برای کمک به خانواده‌های محروم و آسیب‌دیده از کرونا تا پایان ماه صفر به اجرا در می‌آید، ادامه داد: در مجموع برای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی، خیران، نهاد‌ها و مراکز نیکوکاری تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

پرپنچی با دعوت از مردم نیکوکار و همه نهاد‌ها برای پیوستن به پویش اطعام و احسان حسینی گفت: کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره گیری سامانه گویای ۷۳۵۵ - ۰۲۱ و درج عدد ۱۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بری جذب کمک‌های مردم نوعدوست در استان تهران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار