معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی از جریمه ۲۰ میلیارد ریالی یکی از واحد‌های صنعت فولاد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت:به منظور تشدید اقدامات نظارتی، پرونده تخلف اجرا نکردن ضوابط قیمت گذاری و عرضه محصولات فولادی برای یکی از شرکت‌های فولادی استان، تشکیل و پس از جمع بندی مستندات و در مراحل قانونی، منجر به صدور رای قطعی و جریمه حدود ۲۰ میلیارد ریالی شد.

او با اشاره به اینکه تاکنون کارگاه‌های آموزشی مرتبط با سامانه جامع انبار و سامانه جامع تجارت با حضور نمایندگان واحد‌های فولادی استان برگزارشده است تاکید کرد: با هدف هوشمندسازی فرآیند نظارت و بازرسی، با بهره مندی از توان سامانه‌های یادشده، با متخلفان بر اساس قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات نظارتی این سازمان با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان، همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری است.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کالا و خدمات اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و صادر نکردن صورت حساب رسمی، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.