مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۵۶ میلیارد ریالی یک شرکت نوشابه‌سازی در تبریز به دلیل افزایش خود سرانه قیمت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، عسگری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بر اساس اخبار دریافتی در مورد افزایش خودسرانه قیمت انواع نوشابه در یک شرکت تبریزی موضوع به سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گزارش شد.

او افزود: بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت پس از بررسی و احراز تخلف افزایش قیمت خود سرانه این شرکت در چهار استان کشور پرونده تخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی ارسال شد.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی افزود: پرونده برای رسیدگی به شعبه هیئت بدوی بستان آباد ارجاع شد و شعبه پس از انجام تحقیقات لازم و احراز تخلف به پرونده رسیدگی و پس از اخذ اظهارات متهم با توجه به دفاعیات بلا وجه و عدم ارائه مدارک قانونی از سوی او اقدام به صدور رای کرد.

عسگری گفت: شعبه هیئت بدوی تعزیرات شرکت متخلف را به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۵۶ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال (۲ برابر ارزش تخلف) محکوم کرد و رأی صادره پس از اعتراض در شعبه هیئت تجدید نظر استان رسیدگی و با تایید رأی بدوی قطعی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.