قاچاقچیان و صنوف متخلف در آذربایجان‌شرقی ۳۶۴میلیارد تومان جریمه شدند

 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: پارسال قاچاقچیان کالا و ارز و متخلفان صنفی در راستای رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در استان آذربایجان شرقی حدود ۳۶۴ میلیارد تومان جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، یوزباشی  مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پارسال ۱۷ هزار و ۷۳۶ پرونده تخلف پس از رسیدگی در این سازمان مختومه شده است،گفت: پارسال در بخش کالا و خدمات به ۱۴ هزار و ۲۵۷ پرونده تخلف رسیدگی و این پرونده‌ها با صدور بیش از ۱۹۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان رای مختومه شده است.

او تعداد پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی در این بخش را ۱۴ هزار و ۲۲۸ فقره اعلام کرد و گفت: هم اکنون ۸۰ پرونده در این بخش در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: پارسال در بخش قاچاق کالا و ارز نیز به ۲ هزار و ۵۳۶ پرونده رسیدگی و با صدور بیش از ۱۶۹ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان رای مختومه شده است.

یوزباشی گفت: در این مدت ۲ هزار و ۵۰۰ پرونده قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده و هم اکنون کار رسیدگی به ۷۹ پرونده نیز در حال انجام است.

او گفت: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز پارسال به ۹۴۳ پرونده تخلف در استان رسیدگی و پس از صدور بیش از یک میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان رای محکومیت برای متخلفان این پرونده‌ها مختومه شده است.

یوزباشی افزود: هم اکنون کار رسیدگی به یک پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در شعبه‌های ویژه تعزیرات حکومتی استان در جریان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.