متهم پرونده قاچاق گندم در شبستر به ۱.۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: متهم پرونده قاچاق آرد و گندم در شبستر علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: فردی  ۳۵۰ کیسه آرد و ۳۰ تن گندم را به صورت غیرمجاز در انبار دپو کرده بود که توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان این اقلام کشف شد.

او گفت: ماموران برای صاحب کالا تشکیل پرونده داده و پرونده را به اداره تعزیرات حکومتی شبستر ارسال کرده بودند که پس از رسیدگی متهم به شعبه احضار و تفهیم اتهام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به دفاعیات غیرموجه و غیرموثر متهم و عدم ارائه مدارک مثبته در خصوص گندم او با لحاظ اینکه گندم جزو کالا‌های اساسی و استراتژیک است، علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به میزان ۲ برابر ارزش کالای مکشوفه محکوم شد.

یوزباشی با بیان اینکه با توجه به جوابیه استعلامات انجام شده در مورد آرد مکشوفه و مجاز بودن خرید آن، برای متهم در مورد قاچاق آرد برائت صادر شده است،گفت: رای صادره قطعی نبوده و در مهلت قانونی قابل تجدید نظرخواهی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.