مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: مدرسه دو کلاسه خیرساز در روستای عبدالله کرده با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در روز پنجم هفته دولت، واحد آموزشی خیر ساز در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۲ متر مربع احداث و به بهره برداری رسید.

سلیمانی افزود: هزینه برآورد شده برای احداث این طرح ۱۲ میلیارد ریال است که به صورت خیری مشارکتی و به همت خیر ارجمند "چیا عزیز انباری" ساخته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین طی هفته گذشته احداث مدرسه ۱۲ کلاسه منطقه سیدآباد طبق توافق نامه‌ای که وزارت آموزش و پرورش با سازمان ملی راه و شهرسازی مبنی بر ساخت ۱۲۰ کلاسه درس در مهاباد منعقد شده، کلنگ زنی شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: برای احداث این مدرسه در منطقه سیدآباد بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده که در زمینی به مساحت هفت هزار و ۶۰۰ با همکاری راه و شهرسازی ساخته می‌شود.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال ۱۹ طرح خدماتی، ورزشی، عمرانی و مخابراتی با هزینه بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.