مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در طول هفته گذشته ۱۳ نفر بدلیل ابتلا به کرونا در این شهرستان جان باخته آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا میری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در یک هفته اخیر و براساس معیار‌های تشخیصی قطعی ۵۵۹ مبتلای کووید-۱۹ در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شناسایی شد و جمع مبتلایان به کرونا در این مجموعه از ابتدای شیوع بیماری تا کنون را به ۱۲هزار و ۷۹۹ بیمار رسید.

او افزود: در یک هفته اخیر، ۳۵۲ بیمار در بیمارستان بستری شده‌اند و از ابتدای شیوع بیماری تاکنون نیز ۶هزار و ۲۵۹ نفر برای در فرآیند درمان در بیمارستان بستری بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: متاسفانه بازهم شاهد فوتی‌های تلخ این بیماری سهمگین بوده‌ایم و در هفتۀ گذشته ۱۳ نفر در مجموعۀ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند و از ابتدای شیوع بیماری تا کنون ۴۵۸ نفر در مجموعۀ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

میری بیان کرد: همچنین براساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر تربت حیدریه و مه‌ولات در وضعیت قرمز و زاوه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

 

انتهای پیام//ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار