سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان درباره دیدار این تیم مقابل تیم ملی آلمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال نشسته ایران امروز در سه ست متوالی با نتایج ۲۳-۲۵, ۱۶-۲۵، ۱۷-۲۵ مقابل آلمان به برتری رسید.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در خصوص دیدار این تیم مقابل تیم ملی آلمان گفت: بازی با آلمان نشان داد که چقدر تیم‌های والیبال نشسته جهان بر اساس تاکتیک رشد کرده اند. این نشان می‌دهد که هشت تیم قدرتمند در بازی‌ها حضور دارند.

او تصریح کرد: ما نخستین فینال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. چهار فینال دیگر داریم. امیدوارم روند موفقیت های ما تداوم داشته باشد، چون همانطور که دیدید ست نخست بازی با آلمان پایاپای بود.

تمام تمرکز ما روی بازی با برزیل  است

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا استراتژی ایران در بازی آینده فرق می کند، اظهار کرد: برای هر بازی شیوه متفاوتی داریم و تغییر تاکتیک خواهیم داشت. ما در بازی آینده مقابل برزیل بازی خواهیم کرد و از همین حالا تمام تمرکز ما روی بازی با این تیم است.

سرمربی والیبال نشسته ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا بوسنی رقیب اصلی ایران در کسب عنوان قهرمانی است، گفت: ما در این لحظه به هیچ وجه به بوسنی فکر نمی‌کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.