عین الهی بهره مندی از خدمات در هتل‌ها و بانک‌ها و دریافت بلیت هواپیما و اتوبوس را منوط به ارائه کارت واکسن کرونا عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام عین الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر به خوزستان که امروز جمعه ۵ شهریور ماه به همراه رئیس جمهور به منظور بررسی مشکلات اخیر استان انجام شد  گفت: هدف از سفر امروز بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی است.

او افزود: در آینده ملاک برای ارائه خدمات در هتل‌ها و بانک‌ها و دریافت بلیت هواپیما و اتوبوس، ارائه کارت واکسن است بنابراین اگر کسی واکسن کرونا تزریق نکند، ممکن است بسیاری از این خدمات را نتواند دریافت کند.

عین الهی با اشاره به بازدید از بیمارستان رازی اهواز و چند مرکز واکسیناسیون بیان داشت: یکی از حسینیه‌های اهواز به مرکز واکسیناسیون تبدیل شده بود و همه نیرو‌های آن مردمی بودند و تنها یک ناظر از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این مرکز حضور داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: مرکز واکسیناسیون دیگری با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز راه‌اندازی شده بود که در همه این مراکز مردم به خوبی و بدون صف، خدمات را دریافت می‌کردند.

این مقام مسئول با اشاره به بازدید از مراکز بهداشت روستایی، ادامه داد: سیاست عمده ما این است که در رابطه با بهداشت بیشتر کار کنیم، زیرا بهداشت، کار پایه‌ای است و هر چه در این خصوص کار شود، نتیجه خوبی حاصل می‌شود.

عین الهی اظهار داشت: در اهواز نیز مانند برخی شهر‌های دیگر، وضعیت قرمز است، بیمارستان گلستان اهواز حدود ۱۲ بخش ICU دارد و با داشتن یک هزار تخت یکی از بیمارستان‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود که یک چهارم تخت‌های این بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده است.

او تصریح کرد: میزان دارو، اکسیژن و رسیدگی به بیماران خوب بوده است، اما مردم باید بدانند تنها راه کنترل بیماری، واکسیناسیون است. خوشبختانه رئیس جمهور گفته است که واکسن به مقدار کافی تولید و وارد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
دولت ضمانت میکند که واکسن کرونا بزنیم عوارض جانبی و مرگ بعد از تزریق را به عهده بگیرد و تاوان جانی آن را بپذیرد؟اگر کسی به اجبار واکسن کرونا تزریق کند و سلامت جسم و جان و روان او بخطر بیفتد پاسخگو باشد و تعهد کتبی و قانونی بدهد به ملت .کسی که راضی نیست چگونه به اجبار واکسن بزند ؟
بجای واکسن ماسک ودستکش را اجباری کنید.جلوی سفر ها را بگیرید.جلوی برگزاری مراسم ها را بگیرید تجمع ها را جلوگیری کنید .پروتکل های کرونا اجباری کنید نه واکسن را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
واکسن نمیتونه اجباری بشه چون عده ای آلرژی دارند و نمی توانند واکسن بزنند.
جبران کسی که واکسن بزنه و بمیره را تقبل میکنید؟ایا متعهد می‌شوید در مقابل عوارض جانبی واکسن ؟
هر کسی اختیار بدن خودشو داره و نمیتوانید اجباری کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
تعداد تلفات درایران بعد تزریق واکسن75برابرمیانگین جهانی است،در جواب فردی که گفت کسی که واکسن نزنه خودشو حبس کنه در خانه،بیماری کرونا ازبین رفتنی نیست وتا ده سال آینده تصمیم گرفتن که جمعیت جهان رو کاهش بدن با بیماری های جدید،عوارض پنهان واکسن هم بسیار زیاده که در این جا نمیگنجه بخوام توضیحات بدم،بیل گیتس با واکسن برین تحقیق کنید که چندهزار کودک هندی رو با واکسن فلج اطفال فلج کرده،با واکسن در آفریقا چه جنایاتی کردن برید تحقیق کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
کسی که نمیخواد واکسن بزنه باید چیکار کنه؟ این چه قانونیه آخه؟ شاید کسی واکسن زد و مُرد، چه تضمینی هست برای این اجبار؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
واکسن نمی زنه حبس کنه خودشو تو خونه .مردم چه گناهی کردن که باید از سمت اون مریض بشند از کجا معلومه ناقل نباشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین عابدی
۱۹:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
سلام واکسن کرونا چرا باید اجباری بشه، یک عده به هر دلیل تمایل به واکسن ندارند. آیا این اشخاص حق زندگی ندارند؟ مگر کسانی که واکسن نزده اند حامل بیماری خطرناکی هستند؟ چرا اینگونه برخورد می شود. کسی که دوز دوم را زده گفتند نهایت کرونا خفیف می گیرد. پس این دو دسته مشکلی با هم ندارند. در چین با طب سنتی کرونا رو درمان کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
زندگی بکنن ولی تو اجتماع حق ندارند بیان ما الان همه تو یک کشتی نشستیم قرار نیست جون همه فدای بی فکری یک نفر بشه بشینه تو خونه بیرون نیاد اون موقع میتونه بگه حق داره نمی زنه ولی تو اجتماع بیاد مسئول هست نسبت به اطرافیانش