۲۵ بیمار کرونایی دیگر شبانه روز گذشته در مازندران جان باخته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۳۳۷ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۲۵ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۲۳ بیمار کرونایی در حوزه مازندران

 موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی و بستری ۲۵۷ بیمار جدید کرونایی و ترخیص ۳۳۸ بیمار با بهبودی نسبی، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.

او شمار بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه را هزار و ۶۹۳ بیمار اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۲۰ بیمار با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

 موسوی گفت: ۲۳ نفر هم امروز بر اثر ابتلا به کرونا مازندران جان باختند.

جان باختن ۲ بیمار کرونایی در بابل

 جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم به پذیرش ۸۰ بیمار کرونایی تازه مبتلا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی بابل و نیز ترخیص ۱۲۱ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۸۵۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

او افزود: ۵۰ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری بوده و شبانه روز گذشته نیز ۲ همشهری بابلی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ فوت شدند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.