طبق آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با شناسایی ۳۲۷ بیمار جدید آمار مبتلایان به کرونا در استان به ۸۰ هزار و ۲۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۷۲۶ نفر عنوان کرد که ۱۳۷ نفرشان در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند و از این افراد ۵۸ نفر به کرونا دچار هستند.

او با اشاره به اینکه اکنون ۶۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‎برند، افزود: ۲۸ نفر از این بیماران در وضعیت حاد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه ۸ نفر دیگر قربانی کرونا شده‌اند، ادامه داد:۲ مرد ۸۵ ساله و یک مرد ۴۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، دیابت و چاقی، یک مرد ۹۵ ساله بدون بیماری زمینه‌ای، ۳ زن ۶۹، ۶۱ و ۱۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، نارسایی کلیه، فشارخون و دیابت و یک زن ۴۱ ساله بدون بیماری زمینه‌ای فوتی‌های جدید کرونا هستند.

کشمیری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰۹ نفر به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۰ هزار و ۲۷ مبتلا به این بیماری در استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۷۸۰ نفر نیز بر اثر دچار شدن به آن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.