دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر گفت:امروز ۱۶ مورد فوتی بر اثر کرونا در این استان به ثبت رسید و تعداد جانباختگان هزار و ۷۶۳ نفر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز ۱۶ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا شامل ۸ مرد ۹۰، ۸۰، ۷۷، ۷۶، ۷۰، ۶۰، ۶۵ و ۵۶ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی، فشارخون و دیابت و ۸ زن ۸۴، ۶۶، ۶۴، ۶۴، ۵۸، ۵۶، ۴۶ و ۴۰ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، مغزی، فشارخون، چربی خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

او تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را، ۷۶۳ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۹ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷۹ نفر به کرونا، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۷۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: ۲۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۱۲ نفر از آن‌ها به طور قطع کرونا داشتند.


بیشتر بخوانید


به گفته او، از زمان شروع همه‌گیری کرونا تا کنون ۷۹ هزار و ۲۶۸ نفر دچار این بیماری شده‌اند و هزار و ۷۶۳ نفر هم جان خود را بر اثر ابتلا به آن از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.