با حضور استاندار آذربایجان غربی؛

طرح گازرسانی به ۲۴ روستای آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت طرح گازرسانی به ۲۴ روستای آذربایجان‌غربی به طور همزمان با حضور استاندار این استان در مهاباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی روز جمعه در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های گازرسانی واقع در روستای "قم قلعه" مهاباد گفت: ۲۴ روستای این استان با جمعیت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار و ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

شیخی اضافه کرد: این ۲۴ روستا در چهار شهر آذربایجان غربی شامل مهاباد، میاندوآب، چایپاره و ارومیه واقع شده که برای اتمام آن ۱۲۵ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح هم اکنون ۷۸ درصد جمعیت آذربایجان غربی از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: همزمان با این طرح، گازرسانی به ۱۱ طرح واحد صنعتی و ۱۶ روستای دیگر با جمعیتی بالغ بر هزار خانوار نیز در سطح استان با اعتبار بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار داشت: گازرسانی به ۱۰۷ روستای دیگر این استان نیز هم اکنون در دستور کار و مراحل پایانی قرار دارد که طی ۲ هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.