استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در زمینه تامین زیرساخت‌های توسعه اعم از گاز، آب، راه و تخت‌های بیمارستانی، از میانگین کشوری فراتر رفته‌ایم که این امر به مدد فعالیت‌های هشت سال گذشته صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی روز جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر قطور خوی گفت: روند توسعه در آذربایجان غربی طی سه سال گذشته با شتاب ادامه داشته است.

وی اضافه کرد: روند‌های مثبت در استان با همدلی و همراهی همه ارکان اعم از مدیران و مسوولان استانی با قدرت تداوم خواهد یافت.

استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از شرکت گاز در حوزه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان ادامه داد: سال ۱۳۹۶ شاخص گاز رسانی روستایی در استان ۳۲ درصد بود که در پایان امسال به ۸۳ درصد می‌رسد.

شهریاری تاکید کرد: خود را مکلف و موظف می‌دانیم تا برای بهبود شاخص‌های توسعه‌ای استان تا لحظه آخری که مسوولیت داریم در خدمت به مردم پرتلاش باشیم.

وی با اشاره تحولات رخ داده در دولت که متاثر از تحریم‌ها بوده، افزود: با وجود تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن مردم و دولت دوشادوش هم روند پیشرفت را در فضایی همدلانه طی کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.