شرکت ویوو به زودی تراشه توسعه یافته vivo V1 را معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، سری Vivo X70 مدتی است که در شایعات مطرح شده است و امروز جزئیات جدیدی در مورد این مجموعه فاش شده است. به گفته leakster Digital Chat Station، شرکت ویوو یک تراشه توسعه یافته به نام vivo V1 با پرچمداران جدید را معرفی خواهد کرد.

ویوو به سازندگان پردازنده سیگنال تصاویر پیوست

تصویری از تراشه‌ها، در Weibo ظاهر شده است و در حالی که هیچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد که این تراشه برای چه کاربردی استفاده می‌شود، اما ما کاملاً مطمئن هستیم که این یک ISP برای تنظیم دوربین است.

تراشه vivo V1 اولین پردازنده سیگنال تصویر نخواهد بود که سازندگان گوشی‌های هوشمند برای اهداف خود توسعه داده اند. گوگل یکی از اولین شرکت‌هایی بود که از ISP سفارشی استفاده کرد و اوپو نیز در حال توسعه تراشه M1 است (احتمالاً در آینده در گوشی‌های OnePlus و Realme ظاهر می‌شود) و شیائومی گوشی هوشمند Mi Mix Fold را برای یک لنز مایع به ISP سفارشی مجهز کرد.

تصویر تراشه

به احتمال زیاد تراشه vivo V1 ISP تنها در تلفن هوشمند +X70 Pro وجود دارد. در ۱۵ ماه گذشته، ما دو دستگاه +Pro را در خانواده X ویوو مشاهده کردیم و هر دو دستگاه ارائه شده توسط تراشه درجه یک و سریع، بهترین دوربین و نهایت سرعت شارژ سریع بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.