رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون تمام ظرفیت مراکز درمانی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است و از چند هفته گذشته بیماران غیر کرونایی از دریافت خدمات درمانی محروم مانده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد اعلام کرد: علیرغم اینکه هم اکنون تعداد بیماران کرونایی در بخش سرپایی به یک ثبات نسبی ولی شکننده رسیده است اما در بخش‌های بستری دائم و موقت آمار بیماران در چهارمحال و بختیاری همچنان افزایشی است.

او اظهار داشت: ماندگاری در قله و پیک پنجم شیوع بیماری منحوس کرونا طولانی شده است و به نظر می رسد روند کاهشی به زودی آغاز نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


شیرانی افزود: هم اینک کاملاً با کمبود تخت در بیمارستانهای استان مواجه هستیم و تمام ظرفیت مراکز درمانی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

شیرانی خاطرنشان کرد: از ۲ تا ۳ هفته گذشته تاکنون بیماران غیر کرونایی از دریافت خدمات درمانی محروم مانده اند و چنانچه این روند طولانی گردد بیمارانی که نیازمند انجام عمل‌های الکتیو و یا درمان بیماری‌های مزمن هستند، در آینده نه چندان دور متحمل خسارت خواهند شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار