۹ طرح عمرانی، خدماتی و عشایری با بیش‌از ۱۰ میلیارد هزینه به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

عبدالسلام مام‌عزیزی فرماندار اشنویه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح کانال سنگی روستا‌های "سنگان"، "دهگرجی"، "صوفیان"، "پوش‌آباد"، "بیمضرته"، "باب‌خالدآباد"، "دواب"، "چهاربت "و "قلاتیان"  است که با بیش از پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مام‌عزیزی افزود: طرح‌های عمرانی امور عشایر نیز شامل بهسازی ۲۰ کیلومتر محور اصلی زردکوه، بهسازی ۱۳کیلومتر ییلاقات کیله‌شین، احداث آبشخور دامی و طرح انتقال آب شرب ییلاق "ناومیرگان" نیز افتتاح شد و کلنگ احداث پل رودخانه چهل آسیاب (گلاز) با اعتبار چهار میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی گفت: به مناسبت هفته دولت از سوی مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌غربی۲ پنل خورشیدی به عشایر ناومیرگان اهدا شد.

وی ادامه داد: ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود.

مام‌عزیزی اظهار داشت: چهار طرح شامل موزه، تولیدی زغال فشرده از ضایعات چوب، طرح‌های امور عشایر و بهسازی و آسفالت محور روستایی "پروانه" نیز با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال  به مناسبت هفته دولت در این شهرستان آماده کلنگ‌زنی است.

وی افزود: برنامه‌های امسال در هفته دولت که  از روز سه‌شنبه آغاز شده است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون ایجاد  ازدحام انجام می‌شود.

وی گفت: به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹  برنامه‌های امسال در هفته دولت با محدودیت برگزار می‌شود، ولی از ظرفیت و توان فضای مجازی جهت اجرای بهتر این برنامه‌ها و آگاه‌سازی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.