به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، هشت طرح عمرانی و خدماتی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان اشنویه امروز، سه‌شنبه در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرماندار اشنویه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: این طرح‌ها شامل طرح هادی بنیاد مسکن و طرح‌های عمرانی روستا‌های بخش مرکزی شامل احداث پل، کانال‌کشی در روستا‌های "شیخ عثمان" و "نرزیوه" است که در مجموع برای این طرح‌ها بیش از سه میلیارد ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

عبدالسلام مام‌عزیزی افزود: طرح‌های توسعه مخابراتی نیز با سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در چهار روستای "سه‌کانی"، "میراباد"، "کوروش‌اباد" و "لولکان" به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها نیز در مجموع هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود.

مام‌عزیزی اظهار داشت: چهار طرح شامل موزه، تولیدی زغال فشرده از ضایعات چوب، طرح‌های امور عشایر و بهسازی و آسفالت محور روستایی "پروانه" نیز با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در این شهرستان آماده کلنگ‌زنی است.

وی افزود: برنامه‌های امسال در هفته دولت که از امروز آغاز شده است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون ایجاد ازدحام انجام می‌شود.

وی گفت: به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ برنامه‌های امسال در هفته دولت با محدودیت برگزار می‌شود، ولی از ظرفیت و توان فضای مجازی جهت اجرای بهتر این برنامه‌ها و آگاه‌سازی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.