سامسونگ رتبه سوم بازار جهان را از آن خود کرد

سامسونگ رتبه سوم را در بازار جهانی ساعت‌های هوشمند برای Q۲، ۲۰۲۱ کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی سی ام آرنا؛ طبق آخرین گزارش Counterpoint Research، فروش کل ساعت‌های هوشمند، به دلیل افزایش تقاضا، در مقایسه با سه ماه اول سال گذشته، 27 درصد افزایش قیمت داشته اند. 

سامسونگ در این سه ماهه با افزایش 43 درصدی محموله‌ها ، سومین رتبه را از آن خود کرد و از متوسط نرخ رشد پیشی گرفت. سامسونگ در مقایسه با سال گذشته توانست فروش گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 را افزایش دهد. با افزایش استقبال از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، جالب خواهد بود که ببینیم آیا اتحاد با Wear OS و جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ به محبوبیت Wear OS منجر می‌شود. براساس گزارش‌ها گارمین  واچ نیز رشد 62 درصدی سالانه را تجربه کرد و بیشترین ساعت های هوشمند را در طول یک ربع در تاریخ این شرکت به فروش رساند. این ساعت‌های هوشمند به دلیل ویژگی‌های GPS در بین کوهنوردان و علاقمندان به تناسب اندام در فضای باز محبوب هستند.

کدام ساعت هوشمند در صدر بازار جهانی است؟

اپل با 28 درصد سهم بازار جهانی و رشد مداوم همچنان در صدر قرار دارد و کاربران اپل واچ برای اولین بار از مرز 100 میلیون کاربر عبور کردند. تحلیلگر ارشد Counterpoint می گوید:" بازار اصلی  پوشیدنی‌ها در امریکا هنوز اپل واچ است که بیش تر کاربران  آن را با نرخ ضمیمه نزدیک به 30 uting  استفاده می‌کنند."

اپل واچ
اگرچه هوآوی در سه ماهه دوم رتبه دوم را به خود اختصاص داد ، اما این تنها برند از پنج برند برتر ساعت های هوشمند بود که شاهد کاهش فروش بود. کانترپوینت حدس می زند که این امر موازی کسب و کار تلفن های هوشمند مارک تجاری رو به افول است.


بیشتر بخوانید

اپل واچ سری ۷؛ جدیدترین محصول شرکت اپل


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار