شروع آزمایشی بازی موبایلی Stranger Things در کشور لهستان

شرکت نتفلیکس از شروع آزمایشی دو بازی اندروید در لهستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از appleinsider، شرکت نتفلیکس در جدیدترین فعالیت خود در بازار بازی‌های موبایل از آغاز عرضه آزمایشی دو بازی اندروید بر اساس سری محبوب "ماجراهای عجیب و غریب" خبر داد. در توئیت حساب رسمی Netflix در کشور لهستان اعلام شد که عناوین "Stranger Things: ۱۹۸۴" و "Stranger Things ۳" در برنامه رسمی Netflix برای Android حضور داشته و در دسترس هستند.

بازی موبایلی Stranger Things

پیام توئیتری شرکت نتفلیکس 

در این پیام که به راه اندازی این بازی‌های موبایلی اشاره داشت، مسئولان نتفلیکس گفتند: این روز‌های اولیه است و ما کار‌های زیادی برای انجام برنامه Netflix Geeked در ماه‌های آینده داریم، اما این اولین قدم است. همچنین بر اساس سایر گزارش‌ها مثل اطلاعات منتشر شده در CNET، هر دو بازی سال‌ها است که به عنوان برنامه‌های مستقل این شرکت در دسترس گیمر‌ها هستند، اما گنجاندن آن‌ها در برنامه اصلی کمپانی Netflix که یک بخش جدید هست، اولین گام رسمی شرکت در حوزه بازی‌های موبایلی است.

در ماه ژوئیه، Netflix اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار پرهیجان بازی‌های موبایلی شود و بازی‌های اشتراکی و گروهی ارائه دهد. این بازی‌ها بدون هیچ هزینه اضافی و طبق استراتژی که از مدل توزیع محتوای ویدئویی Netflix تقلید می‌کند، به کاربران ارائه می‌شود.

بازی های جدید شرکت Netflix

در این برنامه ابتدا تمرکز نتفلیکس بر روی بازی‌های موبایل خواهد بود و ارائه فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مانند همیشه ادامه دارد. Netflix در انتشار درآمد سه ماهه دوم خود گفت، یک دهه است که تلاش می‌کنیم برنامه نویسی اصلی این بازی‌ها را انجام دهیم و فکر می‌کنیم زمان مناسبی است که بیشتر در مورد بازار بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی و جذب مخاطبان بیاموزیم.

سرآمد این ابتکار نیز استخدام مایک وردو، مدیر سابق EA و فیسبوک است، البته هنوز مشخص نیست که آیا Netflix قصد دارد بازی‌های "Stranger Things" را به برنامه iOS بیاورد یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار