مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در یک سال و نیم گذشته در سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

سیدخلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار کرد: ۴ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در یک سال و نیم گذشته در سیستان و بلوچستان اجرا شده است، ۹۵ درصد این اقدامات در جنوب استان بوده است.

وی افزود: این اقدامات افزایش شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف و پیشرفت چشمگیر در موضوعات بازسازی و مسکن روستایی، طرح هادی، مسکن شهری و اقدام ملی را به همراه داشته است.

وی در تشریح اقدامات این بنیاد گفت: در ۷۰۰ نقطه استان، در نقاط دور افتاده و مرزی بازسازی انجام گرفته و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم اکنون نیز احداث و بهسازی ۶۰ هزار واحد مسکونی را در دست اقدام داد.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در موضوع طرح‌های هادی نیز گفت: ۶۰۰ روستا تا کنون اجرای طرح صورت گرفته و هم اکنون در ۸۰ روستا طرح درحال اجراست که یکی پس از دیگری به اتمام می‌رسد.

منبتی همچنین به طرح اقدام ملی اشاره کرد و گفت: در همه شهر‌هایی که راه و شهرسازی زمین تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داده است کار شروع و با جدیت دنبال شده، به گونه‌ای که هم اکنون ۱۲۰ واحد آمده تحویل به مردم وجود دارد.

وی به دیگر پیشرفت‌ها هم اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۵ هزار واحد احداثی و تعمیری داریم که به مرحله میانگین ۸۰ درصد رسیده و حتی برخی به اتمام رسیده و تحویل شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: ساماندهی محور‌های اصلی در حاشیه شهر زاهدان صورت گرفته و در حاشیه شهر چابهار نیز ۲۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی از محل منابع داخلی هزینه شده و موضوع سهمیه ۲۵۰۰ واحد مسکن محرومین نیز با ارائه تسهیلات به متقاضیان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار