گوشی آیفونی که در سقوط از هواپیما جان سالم به در برد

یک گوشی آیفون X که به طور اتفاقی از هواپیما در ارتفاع ۳.۳۵ به پایین پرتاب شده بود سرانجام سالم یافت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina؛ همان طور که می دانید تطبیق پذیری، استحکام و شکست ناپذیری ظاهری مدل های آیفون اپل در سال های اخیر به خوبی ثابت شده است. مانند سالم ماندن در زیر آب برای مدت طولانی. آیفون همچنان یک دستگاه شگفت انگیز و همه کاره است و چندین قابلیت آن هنوز به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است.

گزارشی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد یک مدل آیفون X به اشتباه از هواپیمایی که در ارتفاع حدود ۱۱ هزار پایی  (۳.۳۵ کیلومتر) پرواز می‌کرد به پایین پرتاب شد و به طور حیرت انگیزی جان سالم به در برد. این می‌تواند سخت ترین آزمایش برای گوشی آیفون باشد که اتفاقا به طور تصادفی هم رخ داده است. اتفاقی که جایگاه آیفون را از نظر استحکام بیشتر تضمین می‌کند.

تصویر هواپیما

اخبار مربوط به این اتفاق را، صاحب دستگاه در یک انجمن هوانوردی اعلام کرد. هنگام وقوع حادثه خلبانی كه نامش به عنوان ديويد اعلام شده بود در حال پرواز با يك هواپيمای كوچك DA40 بود. این هواپیما دارای پنجره های جانبی کوچک است که می توانند در حین پرواز باز شوند. عکس پیوست شده به این خبر نشان می‌دهد که دیوید با دیدن ابرهای منحصر به فرد مجذوب شده و تصمیم گرفته تا تصاویری از مناظر را در حالی که در ارتفاع 11 هزار پایی قرار دارد ثبت کند.

هوانورد در گرفتن عکس‌ها محتاط بود، اما در نهایت، باد تندی که وزید باعث لغزش گوشی هوشمند آیفون X و خارج شدن آن از دست خلبان شد. او دیگر از به دست آوردن مجدد تلفنش ناامید شده بوده اما به هر حال، خوش شانس بود که دستگاه را در برنامه Find My iPhone خود پیدا کرد و آن را ردیابی کرد.

تصویر آیفون

دیوید سفری به آرکانزاس داشت و پس از برخی مشکلات توانست تلفن هوشمند خود را پیدا کند. با جستجوی شعاع 10 متری جایی که GPS تلفن را ردیابی کرد، سرانجام مشخص شد که دستگاه به غیر از باتری که خراب شده بود، در وضعیت عالی قرار داشت.

البته گفتنی است فرود دستگاه آیفون بر روی توده‎ای از خاک ممکن است به جلوگیری از خرد شدن آن کمک کرده باشد. همچنین، این گوشی در یک قاب سری Otterbox Defender قرار داشت که ممکن است تا حدودی به جلوگیری از ضربه دیدن کمک کرده باشد.

تصویر قاب آیفون


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

برچسب ها: موبایل ، ایفون ، اپل ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار