جدیدترین اخبار از طراحی ظاهری آیفون ۱۳ پرو

طبق گزارش ها، ظاهراً آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فون آرنا، ماجین بو که یک فاش کننده اطلاعات گوشی‌های همراه است، تصاویری از آنچه به نظر می‌رسد iPhone ۱۳ Pro در رنگ رزگلد است را در توییتر منتشر کرده است. عکس‌ها با طرح مهندسی آیفون ۱۳ پرو مکس که انتظار نمی‌رود تفاوت زیادی با آیفون ۱۳ پرو داشته باشد، مطابقت دارد.

طراحی ظاهری آیفون ۱۳ پرو دستخوش تغییرات می‌شود

البته این نسخه نهایی نیست و شبیه یک واحد عجولانه است، اما به نظر می‌رسد که با واحد‌های ساختگی نشت شده و با مواردی که تا کنون دیده ایم، هماهنگ است. این دستگاه شامل یک برآمدگی بزرگتر و ضخیم‌تر برای قرارگیری بهتر سنسور دوربین‌های بزرگتر است. همچنین این بخش اکنون نزدیک به لبه قرار دارد.

اگرچه گفته می‌شود که اپل مدل رز گلد پرو را در دست تولید دارد، اما رنگ ظاهری آیفون ۱۳ پرو تیره‌تر از سایه‌ای است که اپل برای دستگاه‌های خود استفاده می‌کند. ظاهراً آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی غروب آفتابی عرضه خواهند شد.

جدیدترین اخبار از طراحی ظاهری آیفون ۱۳ پرو

انتظار نمی‌رود که این شرکت تغییرات زیادی در ترکیب جدید ایجاد کند و فقط ارتقاء دوربین یکی از موارد مهمی است که اپل برای حفظ ابرچرخه و آیفون ۱۳ به عنوان بهترین گوشی سال کرده است. ظاهراً نسخه‌های پرو با لنز ۶ عنصری Ultra Wide با فوکوس خودکار بهتر عرضه می‌شوند. آیفون ۱۳ پرو همچنین از فناوری تثبیت کننده تغییر سنسور و ماژول تله فوتو برای iPhone ۱۲ Pro Max استفاده می‌کند. دو ویژگی ویدیویی جدید نیز روی کارت‌ها قرار دارد.

ظاهر جلوی دستگاه‌ها نیز به نظر می‌رسد که یک ظاهر زیبای کوچک به شکل یک بریدگی کوچکتر باشد و در کل این دستگاه‌ها کمی ضخیم‌تر هستند تا فضا برای باتری‌های بزرگتر ایجاد شود. از دیگر تغییرات شایعه شده می‌توان به تراشه جدید A۱۵ Bionic اپل، سنسور‌های LiDAR در همه مدل‌ها، و فناوری ProMotion ۱۲۰Hz و گزینه ذخیره سازی ۱ ترابایتی برای مدل‌های Pro اشاره کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: آیفون 13 ، گوشی جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار