موهبتی گفت: در کنار پروژه‌های عمرانی باید به اجرای پروژه‌های فرهنگی نیز پرداخت که در این راستا شورای شهر، شهرداری و مردم نقش موثری دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در آیین بهره برداری از پروژه همسان‌سازی پهنه شمالی زاهدان اظهارداشت: این شهر جزو کلانشهرهای ایران است اما با این وجود برخی از نقاط آن مشخصات شهر هم ندارد بنابراین ما باید اولویت‌ها را در شهر براساس در اختیار گذاشتن خدمات مطلوب بگذاریم.

وی افزود: قطعاً پروژه‌های زیادی در دست رونمایی است و با توجه به اعداد و ارقام ارائه شده مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شده تا شاهد پیشرفت سریع‌تر آن باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: باید فرهنگ پرداخت حقوق شهری را پر رنگ‌تر کرده و با نگاه بلند و آینده‌نگر به این موضوع بپردازیم تا مردم بیشترین همکاری را با شهر و شهرداری انجام دهند.

وی با بیان اینکه انجام کار اهمیت دارد و باید از کار خلاف نیز ممانعت کرد ادامه داد: باید کار را به سمت برود که هیچ‌کسی تخلف نکند تا چه برسد به عده‌ای که از اصل کارهای خلاف حمایت کنند.

موهبتی تصریح کرد: یکی از امور مهم در شهرداری زاهدان سرمایه‌گذاری است بنابراین اگر شورای شهر و شهرداری فرصت‌های سرمایه‌گذاری را فراهم نکنند سرمایه‌گذار به سیستان و بلوچستان نمی‌آید و باید به این زمینه توجه کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار