کارخانه نان روز زاهدان با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان امروز به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار و جمعی از مسوولان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم افتتاح  کارخانه نان روز زاهدان   با بیان اینکه در چهارمین روز از هفته دولت ۵۱ پروژه با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح شد اظهارداشت: پروژه‌های افتتاح شده امروز زاهدان در زمینه های شهری، اقتصادی و تولیدی است.

احمدعلی موهبتی با بیان اینکه قوت غالب ایرانی‌ها بویژه مردم سیستان و بلوچستان نان است تاکید کرد: متاسفانه نان با کیفیت مطلوب در استان ارائه نمی‌شود درحالیکه در دنیای امروز نانی را ارائه می‌کنند که تمام نیازهای بدن را با افزودنی های خاص تامین کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تقدیر از کیفیت نان تولیدی در کارخانه «نان روز» زاهدان و تولید ۵۰ نوع نان و شیرینی در این کارخانه تصریح کرد: تولید انواع نان در این کارخانه یک گام رو به جلو بوده زیرا کیفیت بخشی در حوزه نان یک امر ضروری و محقق کننده سلامت و رضایت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه نان روز زاهدان یکی از بهترین‌های تولید نان در سیستان و بلوچستان و کشور است و در آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده و کمترین دخالت نیروی انسانی و دست وجود دارد.

موهبتی ادامه داد: همه باید کمک کنیم این گونه کارخانه‌ها در سیستان و بلوچستان افزایش یابد زیرا بهبود شرایط جسمی مردم وابسته به کیفیت نان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار