۱۵ طرح ویژه هفته دولت با حضور فرماندار، بخشدار، مسوولان دستگاههای اجرایی و قشرهای مختلف مردم در بخش ساربوک شهرستان قصرقند افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، انور رئیسی بخشدار ساربوک در حاشیه مراسم افتتاح طرحها عمرانی با گرامیداشت یاد و خاطره دولت مردان شهید رجایی و باهنر اظهار داشت:   این پروژه چهارمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای بُگ است که با بهره برداری از آن جوانان و نوجوان از این نعمت بهره مند می شوند.

انور رئیسی افزود: این فضای ورزشی که زیر سازی آن دو سال پیش استارت خورده با مشارکت بنیاد علوی مستقر در شهرستان و دهیاری بگ آماده و بهره برداری شده است.

وی بیان کرد: اعتبار هزینه شده در این پروژه ورزشی بصورت مشارکتی ۳۵۰ میلیون تومان هزینه زیرسازی از محل منابع مالی دهیاری و ۵۵۰ میلیون تومان هزینه چمن از طرف بنیاد علوی است.

بخشدار ساربوک اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای بگ با یک هزار و ۳۵۰ متر مربع زیربنا دارای دو سکو برای تماشاگران  اهدای جام و جوایز است.

رئیسی بیان کرد: در ۲ سال اخیر علاوه بر این ۳ پروژه چمن مصنوعی دیگر در روستاهای کوشوک، بان شیپ و حاجی آباد با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصد در حال انجام است.

وی گفت: به منظور ارتقاء شاخص های ورزشی و بهره مندی بهینه جوانان و ورزشکاران از فضای ورزشی مناسب ،چهارمین زمین چمن مصنوعی امروز در روستای تاریخی بُگ افتتاح و در اختیار ورزشکاران و مردم ولایی روستا قرار گرفت.

وی افزود: خدمت بی منت برای ولی نعمتان خود جزو عبادات است و مدیران ما میبایست همیشه پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

بخشدار ساربوک گفت: هفته دولت یادآور تلاش و کوشش دولت مردانی است که در سخت ترین شرایط برای اعتلای کشور و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده اند

وی بیان کرد: مشارکت بسیار خوب و همراهی بنیاد علوی مستقر در شهرستان که زمینه مشارکت و توسعه را فراهم نموده قابل تقدیر است.دولت و مردم هم به سهم خود در تحقق این طرحها نقش اساسی داشته اند.

 بخش ساربوک از توابع شهرستان قصرقند با ١٩ هزار نفر جمعیت دارای ٣٤ پارچه آبادی و روستا است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار