در روز‌های اخیر از نام‌های زیادی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای لیگ بیست و یکم نام برده شده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات فوتبال کشورمان آغاز شده است. تیم‌های لیگ برتری به دنبال تقویت تیم خود برای لیگ بیست و یکم هستند، اما بعضی تیم‌های فصل گذشته لیگ برتر مانند آلومینیوم اراک تا کنون حتی سرمربی فصل آینده خود را نیز معرفی نکرده اند و مشخص نیست چه کسی هدایت آن ها را در فصل آینده عهده دار خواهد بود.

اراکی‌ها لیگ بیستم را با علیرضا منصوریان و ۵ شکست متوالی به اتمام رساندند و حالا در شرایطی که بیش از ۲۰ روز از پایان لیگ برتر گذشته است، وضعیت هدایت این تیم برای فصل آینده مشخص نیست.

اراکی‌ها در شرایطی بدون سرمربی هستند که در روز‌های گذشته مدیرعامل سابق آلومینیوم خبر از تمدید قرارداد با علیرضا منصوریان داد، اما پس از یک روز هم سرمربی و هم مدیرعامل از سمت خود برکنار شدند تا اراکی‌ها وضعیت سخت و عجیبی را پشت سر بگذارند.

حالا، به نظر می‌رسد مدیران تیم آلومینیوم در حال انتخاب گزینه‌های سرمربیگری خود برای فصل جدید هستند که در این بین از رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک در نیم فصل اول لیگ بیستم و سیروس پورموسوی، سرمربی فصل گذشته تیم صنعت نفت آبادان به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های این تیم اراکی برای قبول هدایت آلومینیوم در لیگ بیست و یکم نام برده می‌شود.

اراکی ها تا به این جای فصل نقل و انتقالات نیز زمان زیادی را از دست داده اند و اگر همین روند ادامه داشته باشد این تیم می‌تواند یکی از  مدعیان سقوط در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر باشد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار