تیم فوتبال آلومینیوم اراک شرایط خوبی را پس از پایان لیگ بیستم تجربه نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آلومینیوم اراک خلاف بسیاری از تیم‌های دیگر لیگ برتر کشورمان در این روز‌ها شرایط چندان خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. هر روز خبر از جدایی یکی از ستارگان این تیم و یا نام یک سرمربی جدید برای آن‌ مطرح می‌شود.

اراکی‌ها که اولین فصل خود در لیگ برتر را با حضور در رتبه یازدهم جدول پشت سر گذاشتند، امیدوار بودند که بتوانند سال جدید فوتبالی را با شرایط بهتری آغاز کنند؛ اما این اتفاق پیش نیامد و حاشیه‌های مدیریتی و مشکلاتی که این تیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند، باعث شد علاوه بر جدایی تعداد زیادی از بازیکنان مطرح از آلومینیوم، نام سرمربیان زیادی نیز برای هدایت آن‌ها مطرح شود. سرمربیانی که می‌دانند در صورت حضور در آلومینیوم اراک مقدار زیادی از وقت خود را از دست داده اند و نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتر باید تیم را در شرایط سخت تری آماده کنند.

در این روز‌ها تنها خبر‌هایی از جدایی بازیکنان آلومینیوم شنیده می‌شود و این تیم اگر می‌خواهد در لیگ بیست و یکم یکی از تیم‌های سقوط کننده نباشد، باید هر چه سریعتر تکلیف وضعیت نابسامان خود را مشخص کند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک فصل گذشته لیگ برتر را با ۳۷ امتیاز و با هدایت علیرضا منصوریان در رتبه یازدهم جدول به پایان برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار