الهه هزاریان و محبوبه امیدی ورزشکاران چهارمحال و بختیاری، به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی بزرگسالان را به دست آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در رده بزرگسالان چهارم شهریورماه ۱۴۰۰، آغاز شد و شرکت کنندگان در اوزان منهای ۵۰ و ۵۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، سوده خلیلی از مازندران در دیدار نهایی سه بر یک فاطمه قاسمی کاراته کار کرمانشاهی را شکست داد و به مقام نخست رسید.


بیشتر بخوانید


در این مسابقات سوده خلیلی و آویشن باقری در اوزان منهای ۵۰ و ۵۵ کیلوگرم قهرمان شدند.

سحر شیروانی کاراته کار باتجربه اصفهانی نیز با پیروزی دو بر صفر بر کیمیا کیانی از البرز و همچنین محبوبه امیدی از چهارمحال و بختیاری با پیروزی در سنشو برابر سارا قاسم زاده از مازندران، رتبه سوم را به دست آوردند.

در دسته منهای ۵۵ کیلوگرم، در دیدار رده بندی سارا دهقان از مازندران در یک بازی نزدیک هشت بر هفت فائزه طوسی از البرز را برد و الهه هزاریان از چهار محال و بختیاری یک بر صفر برابر رویا سلیم زاده از اصفهان پیروز شد تا چهره دو برنزی این وزن مشخص شود.

در دیدار نهایی وزن منهای ۵۵ کیلو آویشن باقری از گیلان شش بر سه زهرا بنیانی از فارس را شکست داد تا مدال طلای این وزن را به دست بیاورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار