در آیینی از زحمات علیرضا سلیمانی تقدیر و سید حسین ضیایی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق، گفت: یکی از مجموعه‌های قدیمی فرهنگ دینی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که در سال ۵۹ تاسیس شده و هدف اصلی آن هماهنگی برای مناسبت‌های ملی و پشتیبانی و سیاست گذاری است.

او با بیان اینکه بافق یکی از شهرستان‌هایی است که در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته، افزود: برخی از حوزه‌ها در شورای هماهنگی می‌تواند بروز‌تر باشد مانند ایجاد بانک اطلاعاتی چند منظوره در استان که در حال انجام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به تبیین سوابق خوبِ رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق پرداخت و ادامه داد: باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب، در این شورا باید به کار‌های شعوری و تبیینی پرداخته شود.

حجت الاسلام متوسل خطاب به همگان، گفت: انتظار است که شورای هماهنگی و مراسمات جدی‌تر گرفته شود.

سلیمانی رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق نیز در ادامه به تشریح عملکرد خود در طول دوران فعالیت پرداخت و گفت: در طول مدت فعالیت خود دو برنامه دغدغه‌های رهبر در خصوص برگزاری مراسمات و جذب حداکثری و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان را سرلوحه کار خود قرار دادم.

او دعوت از شخصیت‌های برجسته و چهره‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی را از دیگر فعالیت خود برشمرد.

در آیینی با حضور جمعی از مسئولان و روحانیون، از زحمات ۸ ساله علیرضا سلیمانی تقدیر و سید حسین ضیایی به مدت دو سال به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.