امام جمعه مهاباد با اشاره به وضعیت افغانستان و آخرین تحولات خاورمیانه گفت: زمان خروج نیرو‌های آمریکایی از کشور‌های منطقه فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد امروز در دیدار صمیمی با اعضای شورای اداری مهاباد به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: خروج نیرو‌های خارجی به ویژه نیرو‌های آمریکایی به عنوان خون بهای ترور شهید قاسم سلیمانی در منطقه آغاز شده و اکنون ایالات متحده امریکا در تکاپوی فراری دادن نیرو‌های خود از افغانستان است.

وی با اشاره به تصورات غلط برخی کشور‌های منطقه مبنی بر ایجاد امنیت توسط امریکا افزود: وضعیت فعلی افغانستان بار دیگر نشان داد که کشور‌هایی که به آمریکا اعتماد کنند، پشیمان خواهند شد و ثمره حضور آنان جز بدبختی و نابودی چیزی را عوض نمی‌کند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه آمریکا تنها در راستای منافع شخصی خود در منطقه حضور طولانی داشت، اذعان کرد: حاکمان آمریکا خودشان هم می‌دانند حضورشان در منطقه بی معنا و بدون اثر است و اگر بخواهند امنیتی هم در منطقه باشد، کشور‌های منطقه و ملت‌ها توان تامین این امنیت را دارند.

ماموستا عبدالسلام امامی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت گفت: امیدواریم کابینه جدید رئیس جمهوری منتخب، منشا خیر برای ملت بوده و تغییر شرایط فعلی به نفع مردم باشد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.