قدردانی عبدالملکی از قالیباف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی

حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای از حسن اعتماد محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات رییسه و نمایندگان ملت شریف ایران قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای از حسن اعتماد محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات رییسه و نمایندگان ملت شریف ایران قدردانی کرد.

در متن نامه عبدالملکی آمده است:

در طلیعه مسئولیت خطیری که با عنایت رییس محترم‌جمهوری و حسن اعتماد نمایندگان ارجمند ملت بزرگ ایران به اینجانب محول شد بر خود فرض می‌دانم از این اعتماد ارزشمند صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: رویکرد کارشناسانه و انقلابی خانه ملت نسبت به منافع عمومی و بررسی دقیق و دلسوزانه برنامه‌های ارائه شده لزوم تلاش و اهتمام همه جانبه بر تحقق اهداف دولت حجت الاسلام و المسلمین رییسی به ویژه در حوزه گسترده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عزم اینجانب برای تحقق برنامه‌ها را مضاعف می‌کند.

عبدالملکی تاکید کرده است: رجاء واثق دارم که با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری حداکثری از نخبگان، جوانان و عناصر متعهد و کارآمد با کمک و همراهی و نظارت موثر قوه مقننه، تجربه‌ای متعالی از تعامل مطلوب در مسیر تحقق منویات رهبر عظیم‌الشان انقلاب (مد ظله العالی) و رفع دغدغه‌های ملت بزرگ ایران را به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار